Minat

Setiap manusia ada kelebihan dan kekurangannya. Setiap manusia juga mempunyai sesuatu yang menjadi kesukaan dan minatnya. Mungkin fanatik terhadap sesuatu. Begitu juga aku. Kadang2 orang rasa kita ni pelik sebab suka sesuatu yang pelik. Mungkin kot. Macam aku, aku sangat suka melihat sesuatu yang lutsinar (jernih) atau separa lutsinar (agak fanatik jugalah). So, aku mudah tertarik dengan sesuatu benda tuh mungkin sebab ia lutsinar dan cantik bagi aku. Suka sangat sebab ia jernih, nampak bercahaya dan menarik. Bagi aku la.. Mungkin ada yang kata pelik, mungkin sebahigian kata tak kisah. Well, setiap orang ada pendapat tersendiri. Di sini aku nak share sikit benda2 lutsinar yang aku suka. Jommmm.


1. Batu kristal dan lain-lain batu permata.









2. Guli dan batu kaca.







3. Gula-gula dan jeli.








4. Jem.







5. Syampu rambut, syampu badan dan sabun.



6. Jel rambut.


Hah...Ni antara contoh benda yang boleh menarik minat aku dan aku rasa cantik disebabkan ia bersifat lutsinar atau separa lutsinar. Kalau ikutkan banyak lagi dan mungkin bagi korang ia nonsense. Contohnya gigi zip yang lutsinar pun aku rase cantik-,.-. Well..setiap orang ada minatnya yang tersendiri kan? Cuma kadangkala ada yang tak masuk akal. Hehehe..Ini lah dunia, macam2 manusia ada. So, apa lak yang korang minat/suka (fanatik)?

Comments

  1. setiap orang ada minat sendiri..saya minat baca buku english..huhu..

    jemput join segmen simple saya..

    SEGMEN SIMPLE: MENU AKU MASA BERDUIT DAN MASA TAK BERDUIT (SENGKEK)..

    ReplyDelete
  2. Ala..cepat sngt segmen tuh dibuka..xsempat nak join pun..huhuhuhu..

    ReplyDelete
  3. aik.. tak dapt nak komen suda.. comel la awak minat menda2 lutsinar..agar2 pun lutsinar jugak.. (=

    ReplyDelete
  4. ehehehe..agar2 tu jeli la kan..ke xsama;p

    ReplyDelete

Post a Comment